Dosegljivi smo v času
od 10:00 do 14:00
Pred kratkim je kar nekaj prahu dvignil primer zavarovanca, kateremu zavarovalnica ne želi povrniti škode, ki je zaradi indirektnega udara strele nastala na njegovi robotski kosilnici. Pri tem pa je zavarovalnica navedla obrazložitev, da robotska kosilnica ni vrtno orodje (to je namreč z njegovo zavarovalno polico zavarovano).
Ker se pri ARAG-u srečujemo tudi s spori med zavarovanci in zavarovalnicami in s strani naših zavarovancev pogosto prejemamo vprašanja povezana z zavarovanji in zavarovalnimi policami, smo se odločili, da v ta zapis strnemo nekaj informacij, ki vam bodo mogoče prišle prav v primeru nezadovoljstva s storitvami zavarovalnice oz. v primeru, da bi se z njene strani počutili oškodovane.
Razlogi, zaradi katerih pride do sporov med zavarovalnico in zavarovancem nastanejo načeloma zaradi:
Če se pri reševanju vašega škodnega zahtevka počutite oškodovane, naj bo vaš prvi korak vsekakor pritožba naslovljena na zavarovalnico. Priporočamo, da svojo pritožbo podate pisno, saj boste tako v primeru morebitnega nadaljnjega spora lažje dokazovali, da ste se na odgovor zavarovalnice pritožili.
Zavarovalnice morajo imeti za reševanje tovrstnih sporov vzpostavljen postopek, ki ga imajo tudi javno objavljenega v splošnih pogojih sklenjenega zavarovanja, v večini primerov pa tudi na svoji spletni strani.
Običajno gre za dvostopenjski notranji pritožbeni postopek, ki se zatem lahko nadaljuje z mediacijo ali po sodni poti.
Praktično to pomeni, da se v prvem koraku pritožite nad odločitvijo cenilca na pritožbeno komisijo prve stopnje. Če je tudi ta odgovor negativen in vam tudi komisija zavrne zahtevek, se lahko v drugem koraku pritožite na pritožbeno komisijo druge stopnje. Če vam tudi drugostopenjska komisija zavrne zahtevek, imate v tretjem koraku možnost pritožbe na mediacijski center, ki deluje v sklopu Slovenskega zavarovalnega združenja, predstavlja pa brezplačen postopek izvensodnega reševanja spora. Zadnji korak predstavlja sodni postopek, v katerem tožite zavarovalnico.