Na osnovno vsebino Na iskanje Na stran s kontaktnimi podatki
 

Pred kratkim je kar nekaj prahu dvignil primer zavarovanca, kateremu zavarovalnica ne želi povrniti škode, ki je zaradi indirektnega udara strele nastala na njegovi robotski kosilnici. Pri tem pa je zavarovalnica navedla obrazložitev, da robotska kosilnica ni vrtno orodje (to je namreč z njegovo zavarovalno polico zavarovano).

Ker se pri ARAG-u srečujemo tudi s spori med zavarovanci in zavarovalnicami in s strani naših zavarovancev pogosto prejemamo vprašanja povezana z zavarovanji in zavarovalnimi policami, smo se odločili, da v ta zapis strnemo nekaj informacij, ki vam bodo mogoče prišle prav v primeru nezadovoljstva s storitvami zavarovalnice oz. v primeru, da bi se z njene strani počutili oškodovane.

Razlogi, zaradi katerih pride do sporov med zavarovalnico in zavarovancem nastanejo načeloma zaradi:

  • nepriznanja temelja
    zavarovalnica trdi, da dogodka, ki se vam je zgodil ali stvari, ki je bila poškodovana oz. uničena nimate zavarovane ali
  • višine odškodnine
    v tem primeru pride do razhajanja med vašimi pričakovanji glede višine odškodnine in višino odškodnine, ki vam jo je zavarovalnica pripravljena izplačati.

Kaj storiti, če se počutite oškodovane s strani zavarovalnice

Če se pri reševanju vašega škodnega zahtevka počutite oškodovane, naj bo vaš prvi korak vsekakor pritožba naslovljena na zavarovalnico. Priporočamo, da svojo pritožbo podate pisno, saj boste tako v primeru morebitnega nadaljnjega spora lažje dokazovali, da ste se na odgovor zavarovalnice pritožili.

Zavarovalnice morajo imeti za reševanje tovrstnih sporov vzpostavljen postopek, ki ga imajo tudi javno objavljenega v splošnih pogojih sklenjenega zavarovanja, v večini primerov pa tudi na svoji spletni strani.
Običajno gre za dvostopenjski notranji pritožbeni postopek, ki se zatem lahko nadaljuje z mediacijo ali po sodni poti.

Praktično to pomeni, da se v prvem koraku pritožite nad odločitvijo cenilca na pritožbeno komisijo prve stopnje. Če je tudi ta odgovor negativen in vam tudi komisija zavrne zahtevek, se lahko v drugem koraku pritožite na pritožbeno komisijo druge stopnje. Če vam tudi drugostopenjska komisija zavrne zahtevek, imate v tretjem koraku možnost pritožbe na mediacijski center, ki deluje v sklopu Slovenskega zavarovalnega združenja, predstavlja pa brezplačen postopek izvensodnega reševanja spora. Zadnji korak predstavlja sodni postopek, v katerem tožite zavarovalnico.

 

Preberite si še več nasvetov

Nezadovoljstvo z opravljeno storitvijo

Skoraj vsakemu izmed nas se je že kdaj zgodilo, da s kupljeno storitvijo nismo bili zadovoljni. V tem primeru morate poznat vaše pravice.

Nasveti za večjo varnost otrok na šolskih poteh

Veliko staršev svoje otroke v šolo zapelje ali jih tja pospremi tudi ko so ti že starejši. Prebrite tukaj kako bo šolska pot vaših otrok varnejša.

Na kaj moramo biti pozorni, ko kupujemo rabljen avtomobil

Goljufije pri prodaji rabljenih avtomobilov? Za vas smo izbrali nekaj podrobnosti pri čem morate biti pozorni da bi se izognili teh prevar.