Tu smo, da vam pomagamo. Kaj potrebujete?

Naslov in kontaktni podatki ARAG v Ljubljani

ARAG v Ljubljani

 

ARAG SE
Zavarovalnica pravne zaščite podružnica v Sloveniji
Železna cesta 14
1000 Ljubljana
Slovenija

Telefon: +386 (0)1 236 41 81

elektronski naslov:

Sklenitev zavarovanja

Zavarujte se s pomočjo našega zastopnika

Če vam je ljubši osebni stik, vam lahko organiziramo obisk zavarovalnega zastopnika. Za pomoč pri izbiri usposobljenega zavarovalnega zastopnika nam pošljite vaše podatke z naslovom in telefonsko številko na elektronski naslov:

Izbira odvetnika

Predlagamo vam, da se s svojim problemom najprej obrnete na nas, da vam svetujemo pri izbiri odvetnika, ki bi bil najbolj primeren za vas. Pokličite eno izmed številk:

01 236 41 85

01 236 41 84


mi pa vam bomo na podlagi podanih informacij priporočili ustreznega odvetnika.
Pravni nasvet prejmete pri katerem izmed naših kontaktnih odvetnikov.
Sicer pa ste za zastopanje pred sodiščem upravičeni svobodno izbirati svojega odvetnika, ki deluje v okviru Odvetniške zbornice Slovenije.

Ne glede na navedeno pa vam kljub temu v izogib kasnejšim težavam svetujemo, da se najprej obrnete na nas, da vam povemo svoja priporočila ter pogoje in način plačevanja stroškov.

Prijava zavarovalnega primera

Vsak primer mora odvetnik javiti Zavarovalnici ARAG v začetku postopka oziroma takoj po seznanitvi z zadevo s strani zavarovalca.

V vlogi za prevzem kritja stroškov morajo biti navedeni naslednji podatki:

  • ime stranke, številka zavarovalne pogodbe in kdo je nasprotna stranka,
  • kdaj je prišlo do škodnega dogodka oz. kršitve predpisov,
  • kaj se je zgodilo (kratko dejansko stanje),
  • kaj odvetnik kot strankin pooblaščenec namerava storiti – opravila (vložiti ugovor, vložiti odškodninski zahtevek, vložiti tožbo, zastopati v kazenskem postopku itd.),
  • vrednost spora.

Vlogo za prevzem kritja stroškov odvetnik posreduje po elektronski pošti (info@arag.si), po faksu (01 436 43 91) ali po navadni pošti, lahko pa nam pošlje podporno dokumentacijo, iz katere bomo razbrali vse podatke.

Po preveritvi zavarovalnega kritja zavarovalnica poda izjavo, iz katere je razvidno, ali zavarovalno kritje obstoji in v kakšnem obsegu, ali ne obstoji. Ta izjava je posredovana tako odvetniku kot tudi zavarovalcu.

Notranji pritožbeni postopek

V kolikor se ne strinjate z odločitvijo zavarovalnice, lahko v roku 8 dni od prejema izjave zavarovalnice vložite pritožbo, ki jo bo obravnavala pritožbena komisija.

Imate tudi pravico do pritožbe na odločitev pritožbene komisije, o njej odloča poslovodstvo.

Po zaključenem notranjem pritožbenem postopku imate pravico do uveljavljenja svoje pravice po sodni poti ali v okviru izvensodnega reševanja sporov. Le-to je organizirano pri Slovenskem zavarovalnem združenju, kjer deluje mediacijski center:

Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja
Železna cesta 14, 1000 Ljubljana
Tel. št.: 01 / 300 93 81, elektronski naslov: irps@zdruzenje.si

Za spletno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz pogodb, sklenjenih preko spletne prodaje ali spletnih storitev, je Evropska komisija odprla evropsko platformo:

Več informacij v zvezi s platformo je dosegljivih na:

Vzorci pogodb

Za naše zavarovalce smo pripravili predloge pogodb. Če potrebujete pogodbo za prodajo avtomobila ali kakšno drugo iz našega izbora, nas pokličite za uporabniško ime in geslo, nato pa pojdite na naš Spletni pravni center ter uredite vse skupaj z vnosom svojih podatkov, brez obiska odvetnika:

Splošni pogoji zavarovanja pravne zaščite

Tu si lahko prenesete splošne pogoje zavarovanja pravne zaščite. Tako boste na tekočem z vsemi podrobnostmi vašega zavarovanja. Splošne pogoje sicer v tiskani obliki dobite ob sklenitvi zavarovanja pravne zaščite na dom skupaj z zavarovalno polico.