Dosegljivi smo v času
od 10:00 do 14:00
V primeru, da imate še kakšno vprašanje, nam ga zastavite po e-pošti: info@arag.si. Na osnovi vaših vprašanj po telefonu in e-pošti ter na osnovi novo sprejetih zakonov ter ukrepov, bomo redno spreminjali in dopolnjevali komentarje ter članke.
1. Pokličite oddelek škod na telefon +386 (0) 1 236 41 84 ali 85, ali nam pošljite e-pošto na skode@arag.si
2. Pravniku v oddelku škod na kratko opišite svoj problem.
3. Pravnik vam bo svetoval vsaj dva odvetnika v vašem okolju, ki sta najprimernejša za reševanje vašega primera in vam dodelil kodo, ki jo boste posredovali odvetniku.
4. Pripravite vso dokumentacijo vezano na vaš problem – primer.
5. Pokličite odvetnika in mu posredujte številko zavarovalne police in prejeto kodo. Številko najdete na zavarovalni polici (na prvi strani desno zgoraj) ali na kartici, ki ste jo prejeli z zavarovalno polico.
7. Po sestanku bo odvetnik pisno obvestil ARAG – prijavil svetovanje ARAG-u. Vam ni potrebno prijaviti posveta pri odvetniku. Če ste se za obisk pri odvetniku odločili zaradi:
- pravnega svetovanja z namenom, da si pridobite pravni nasvet – v tem primeru je s klicem in posvetom odvetnika primer zaključen!
- prvega koraka v zaščiti vaših pravnih interesov, ker namreč potrebujete izvensodno ali sodno zastopanje, v tem primeru nam bo odvetnik prijavil vaš škodni primer. Nato bomo vas in odvetnika v nekaj dneh pisno obvestili glede zavarovalnega varstva.
V primeru, da je primer krit:
8. se posvetujte z odvetnikom, kakšen naj bo vaš naslednji korak glede na trenutno stanje v državi (preberite Začasno delo sodišč in FAQ – Sodne in upravne zadeve).
9. Šele zatem odvetniku podpišite pooblastilo za zastopanje!