Na osnovno vsebino Na iskanje Na stran s kontaktnimi podatki

Skupaj smo močnejši!

 
Za vas smo pripravili članke z nasveti, povezanimi z življenjem, o:
 
 
 
 
 
 
 

V primeru, da imate še kakšno vprašanje, nam ga zastavite po e-pošti: info@arag.si. Na osnovi vaših vprašanj po telefonu in e-pošti ter na osnovi novo sprejetih zakonov ter ukrepov, bomo redno spreminjali in dopolnjevali komentarje ter članke.

 

Kako prijaviti škodni dogodek?

1. Pokličite oddelek škod na telefon +386 (0) 1 236 41 84 ali 85, ali nam pošljite e-pošto na skode@arag.si

2. Pravniku v oddelku škod na kratko opišite svoj problem.

3. Pravnik vam bo svetoval vsaj dva odvetnika v vašem okolju, ki sta najprimernejša za reševanje vašega primera in vam dodelil kodo, ki jo boste posredovali odvetniku.

4. Pripravite vso dokumentacijo vezano na vaš problem – primer.

5. Pokličite odvetnika in mu posredujte številko zavarovalne police in prejeto kodo. Številko najdete na zavarovalni polici (na prvi strani desno zgoraj) ali na kartici, ki ste jo prejeli z zavarovalno polico.

7. Po sestanku bo odvetnik pisno obvestil ARAG – prijavil svetovanje ARAG-u. Vam ni potrebno prijaviti posveta pri odvetniku. Če ste se za obisk pri odvetniku odločili zaradi:

- pravnega svetovanja z namenom, da si pridobite pravni nasvet – v tem primeru je s klicem in posvetom odvetnika primer zaključen!

- prvega koraka v zaščiti vaših pravnih interesov, ker namreč potrebujete izvensodno ali sodno zastopanje, v tem primeru nam bo odvetnik prijavil vaš škodni primer. Nato bomo vas in odvetnika v nekaj dneh pisno obvestili glede zavarovalnega varstva.

V primeru, da je primer krit:

8. se posvetujte z odvetnikom, kakšen naj bo vaš naslednji korak glede na trenutno stanje v državi (preberite Začasno delo sodišč in FAQ – Sodne in upravne zadeve).

9. Šele zatem odvetniku podpišite pooblastilo za zastopanje!

Na voljo smo vam vsak delavnik - od ponedeljka do petka od 8.30 do 15.30 ure.